Reklamacije
ODUSTANAK OD KUPOVINE I REKLAMACIJE
Poštovani kupci,
Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko našeg portala www.vgr.rs smatra prodajom na daljinu.
Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao popunjen formular za raskid ugovora, proizvod se više ne može vratiti.
Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.
Za sve dodatne informacije obratite nam se na prodaja@vgr.rs
ODUSTAJANJE OD PRIMLJENOG PAKETA
U slučaju da kupac odustane od dobijenog paketa, isti može da vrati u roku od 14 dana i to na sledeći način:
1. Neophodno je da se da nam se kupac javi (telefonom ili e-mailom) i obavesti nas o odustajanju. Tada se sa kupcem dogovaramo o datumu pravljenja naloga za povrat.
2. Kupac Bex kurirskom službom vraća paket nazad.
3. Kurir nam u roku od 1-3 dana vraća paket preuzet od kupca.
4. Kada nam kupac vrati paket i kada ustanovimo da je sa proizvodom sve u redu, u roku od maksimalno 30 dana (povrat sredstava se najčešće vrši u roku od 7 dana) od dana prijema pošiljke uplaćujemo na tekući račun kupca iznos koji je platio sam kupac umanjen za iznos dostave. Povrat sredstava je moguće izvršiti samo i isključivo preko tekućeg računa. Artkli od kojih kupac odustaje moraju biti upravo onakvi kakve ih je kupac dobio: nekorišćeni, neoštećeni i neotpakovani iz originalne ambalaže u kojoj se nalaze. Prilikom vraćanja, kupac uz proizvod šalje i račun koji je dobio u kesi kurirske službe u kojoj je bio spakovan i sam proizvod.
Reklamacija
U slučaju da kupac dobije proizvod koji je oštećen ili koji ne funkcioniše ispravno, potrebno je da nas odmah pri otvaranju paketa o tome obavesti.
PROCEDURA REKLAMACIJE:
- Neophodno je da se da nam se kupac javi (telefonom ili e-mailom zahteva reklamaciju) i obavesti nas o nesaobraznosti proizvoda. Tada se sa kupcem dogovaramo o datumu pravljenja naloga za povrat.
2. Kupac kurirskom službom vraća paket nazad.
3. Kurir nam u roku od 1-3 dana vraća paket preuzet od kupca.
4. Kada nam kupac vrati paket i kada ustanovimo da je proizvod zaista neispravan/oštećen kako je kupac naglasio prilikom kontakta, u roku od maksimalno 30 dana (povrat sredstava se najčešće vrši u roku od 7 dana) od dana prijema pošiljke uplaćujemo na tekući račun kupca iznos koji je platio sam kupac. Povrat sredstava je moguće izvršiti samo i isključivo preko tekućeg računa.
Kupac umesto povrata sredstava može izabrati i da neispravan/oštećen proizvod zameni za isti ispravan ili za neki drugi proizvod. Ako je zamenski proizvod skuplji od prvobitno poručenog, kupac je dužan da plati razliku. Ako je zamenski proizvod jeftiniji, mi kao prodavac vraćamo razliku uplatom na tekući račun kupca.
PODACI KOJE JE POTREBNO DOSTAVITI PRILIKOM ULAGANJA REKLAMACIJE PUTEM EMAIL-A:
- Ime i prezime kupca
2. Broj računa
3. Datum poručivanja
4. Naziv poručenog proizvoda
5. Razlog reklamacije
Za nesaobraznost robe vgr.rs odgovara u roku od maksimalno 14 dana od datuma kupovine proizvoda, osim ako nije drugačije navedeno. Kupac nema pravo na reklamaciju u slučaju neadekvatnog rukovanja proizvodom, kao ni usled fizičkih oštećenja proizvoda.
Povraćaj novca:
Nakon što u skladu sa zakonom i na način objašnjen na ovoj stranici izvršite povraćaj kupljene robe, VGR se obavezuje da će u najkraćem roku izvršiti povraćaj novca u iznosu koji ste platili prilikom kupovine.
Za sve dodatne informacije obratite nam se na prodaja@vgr.rs